קורס הנהלת חשבונות בצפון

0
1288
קורס הנהלת חשבונות בצפון

מחפשים ללמוד תחום מרתק ומעניין שיאפשר לכם השתלבות מהירה בשוק העבודה בסיום הלימודים? אם תשובתכם חיובית סימן שמקומכם איתנו, לימודי הנהלת חשבונות בצפון יגשימו את החלום עבורכם.

אם גם אתם מעוניינים ללמוד תחום מעניין שיאפשר לכם להתקדם ולהשתלב ישר בסיום הלימודים במגוון מקומות עבודה מעניינים בואו ללמוד קרוב לבית, קורס הנהלת חשבונות בצפון לומדים רק אצל מיטב המרצים בתחום.

לקבלת פרטים והצעות מחיר אטרקטיביות ללא שום מתחרים השאירו את הפרטים האישיים שלכם באתר און ליין ותוכלו גם אתם להצטרף לאלפי סטודנטים מרוצים עוד השנה.

תכני הלימוד:

הלימודים כוללים הרצאות עיוניות שמטרתן להכיר לסטודנט את עולם החשבונאות. ילמדו קורסים כמו תורת המסחר, חשבון רווח והפסד, מיסים, מס ערך מוסף, איך עורכים דוחות כספיים ועוד.

במהלך הלימודים אנחנו מכשירים את הסטודנטים גם לעבודה מעשית ולכן ילמדו קורסים המכשירים את הסטודנט לעבוד מול מחשב ולהכיר תוכנות של הנהלת חשבונות כמו חשבשבת, ילמדו כיצד רושמים נתונים חשבונאיים באמצעות מחשב ועוד. בסיום הקורסים יהיו מבחנים מסכמים.

אפשרויות תעסוקה לאחר הלימודים:

בסיום הלימודים ועמידה במבחנים ניתן להשתלב בקלות בשוק בעבודה הפרטי או הציבורי. ניתן לעבוד במשרד של רואי חשבון, בבתי עסק פרטיים, במוסדות או ארגונים ממשלתיים או בעמותות שונות בהתאם לבחירה האישית של הסטודנט.

משך הלימודים:

קורס הנהלת חשבונות נמשך בין 300 – 350 שעות לימוד. ניתן לבחור בקורס בשעות הבוקר או בשעות הערב לפי בחירתכם האישית ולבחור האם ללמוד יום או יומיים בשבוע. הלימודים עורכים בין 5 ל 10 חודשים.

תנאי קבלה:

למעשה לקורס הנהלת חשבונות סוג 1 כל אחד יכול להתקבל ללא תנאים מוקדמים. מעבר לכך אם ברצונכם להתקבל לקורסים המתקדמים של סוג 2 וסוג 3 התנאי לכך הוא עמידה במבחני התמ"ת לקורס הנהלת חשבונות סוג 1.

קורס הנהלת חשבונות מעניק לבוגריו את היכולת להשתלב באחד ממקומות התעסוקה הרבים כמנהלי חשבונות בארגון וכפועל יוצא מכך בראש הצוותים הפיננסיים בארגון. מנהלי חשבונות בארגונים ובחברות שונות הם העורק הראשי של החברה והם למעשה אחראים על מגוון תחומים רחב בנושא ים כספיים ופיננסיים.

לקבלת פרטים נוספים על הלימודים והצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה השאירו עוד היום שם ומספר טלפון באתר בטופס המקוון ואנחנו נשמח לחזור אליכם עם האינפורמציה הדרושה לכם ועוד הרבה יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here