הנהלת חשבונות בירושלים

0
1262
הנהלת חשבונות בירושלים

מעוניינים להצטרף אל העולם הפיננסי המרתק, רוצים להיות חלק חשוב בכל ארגון ומשרד, קורס הנהלת חשבונות בירושלים ייתן לכם את קרש הקפיצה שאתם זקוקים לו.

קורס הנהלת חשבונות בירושלים מציב את הבוגרים שלו במקום הראשון מבחינת הביקוש לעובדים בשוק התעסוקה בישראל. מנהלי חשבונות על סוגיו השונים 1, 2 וסוג 3 הם תפקידים נחוצים ומבוקשים בכל ארגון ומשרד קטן כגדול ואנשי המקצוע בתחום תמיד ימצאו עבודה במקומות שונים במשק הישראלי על כל גווניו.

אם גם אתם מעוניינים להיות בצוות המוביל ולהשתלב בתפקיד מרכזי ומרתק בארגון מקומכם איתנו. בואו ללמוד קורס הנהלת חשבונות בירושלים והדרך תפתח עבורכם!

מתכונת הלימודים:

לימודי הנהלת חשבונות מתנהלים בקורסי מתחילים הלומדים בדרך כלל הנהלת חשבונות סוג 1 ובסיום הקורס ניתן להמשיך להנהלת חשבונות סוג 2  (בדרך כלל הנהלת חשבונות סוג 1 וסוג 2 נלמדים בקורס אחד מרוכז) וסוג 3, בשילוב תוכנות לניהול חשבונות כדוגמת חשבשבת.

אפשרויות תעסוקה:

בוגרי הקורסים השונים להנהלת חשבונות יכולים להשתלב בתפקידים מגוונים בארגונים השונים כגון: מתנ"סים, משרדים שונים, בנקים, בתי חולים, בתי ספר, משרדי עורכי דין, חברות תקשורת, חברות היי טק ועוד.

עוד תקבלו מושג על מערכת המסחר באמצעות רכישת מידע בתחומים כמו כלכלה, ביטוח, מיסוי ועוד. לימודי הקורס

בהנהלת חשבונות יאפשרו לכם התנסות בביצוע חישובי רווח והפסד, ריבית והצמדה, כל זאת תוך שימוש במערכת ממוחשבת התואמת את מערכות ניהול החשבונות הקיימים בארצנו.

הלימודים, בשלבים המתקדמים יותר שלהם, מאגדים בתוכם הבנה מעמיקה יותר בחשבונאות פיננסית, הפרשי שערים ומטבע חוץ, ניהול חשבונות של רשויות, של עמותות וכיוצא בזה.

איך עושים את זה?

כשלב ראשון מלאו את הפרטים בטופס אשר באתר. לימודי קורס הנהלת חשבונות דורשים 12 שנות לימוד או לחילופין 10 שנות לימוד ושנת ניסיון אחת. הלימודים הינם לימודי תעודה, המעניקה לבוגרי הקורס סיווג מקצועי מטעם משרד התמ"ת.

אם יש בכוונתכם להצטרף לקורס להנהלת חשבונות, השאירו את הפרטים האישיים שלכם בטופס המקוון ונעניק לכם את המידע הנחוץ לכם ועוד הצעות מחיר משתלמות מבתי הספר הטובים ביותר ברחבי הארץ!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here