כל עצמאי חייב להעסיק רואה חשבון טוב באמת

0
266
קרדיט Canva

ענייני כספים עלולים להיות עקב האכילס של עסקים מצליחים רבים אם לא מנהלים אותם נכון ולא מוצאים את איש המקצוע שיכול לטפל בכך כדי שבעל העסק יוכל להתרכז בעבודה שלו. העסק היציב מצדיק את עצמו רק הודות תזרים מזומנים חיובי והתנהלות נכונה על פי חוק בכל מה שקשור לניהול ספרים. אם יש לכם איש מקצוע טוב שמטפל בהנהלת החשבונות שלכם, אתם יודעים שאתם בידיים טובות ואתם לא צריכים לדאוג לדבר מלבד העברת החומר מדי חודש למשרד רואה חשבון בצפון שמטפל בכם. מלבד תשלומים והעברות, התפקיד שלו כרוך גם בהגשת דו"חות שנתיים, דיווחים שונים וחשוב מאוד – גם ניהול מגעים עם רשויות המס וגופים שונים כמו בנקים וביטוח לאומי שבהם מתנהלים התשלומים שאתם חייבים לשלם. כשאתם מקבלים שירות מקצועי על ידי משרד סמיר חסן ושות' – רואי חשבון ויועצים אתם נמצאים בידיים טובות ויודעים שהעסק שלכם מתנהל נכון פיננסית ורשמית.

עמותות חייבות בניהול תקין

כל מי שתרם לעמותה מכיר את הרגע שבו הוא בודק האם העמותה מנהלת דוחות שנתיים חוקיים ויש לה אישור ניהול תקין מרשם העמותות. הדבר חשוב משום שאז ברור שהכסף שאתם תורמים אכן מגיע למטרות שלו ולא לכיסים של מנהלי העמותה ופעיליה ואתם יכולים לתרום בראש שקט. כך שזהו למעשה אינטרס מהותי של העמותה לדאוג לניהול ספרים תקין על פי חוק, על מנת לא להסתבך עם החוק וכדי למשוך תורמים נוספים למטרות הטובות וראויות שלשמן העמותה הוקמה. לכן, הנהלת חשבונות לעמותות היא ערבה יותר מעבודה שוטפת שחייבים לדאוג לה. יש לה השלכות רבות שמחייבות בחירה נכונה של המשרד שמנהל לכם את החשבונות.

לכל גוף יש דוחות שחייבים להגיש

גופים גדולים מנהלים את העסקים שלהם במשך שנים ואחת לכמה זמן חייבים לערוך ביקורת דוחות לא רק בגלל דרישת רשויות המס, אלא גם כדי לדעת איפה הם עומדים והאם הכל תקין. כך מגלים בדרך כלל כספים חסרים, ניירת חסרה או לא מדויקת ורישומים שאינם עומדים בדרישות החוק. ביקורת דוחות כספיים היא הכרח בכל עסק ובכל ארגון, במיוחד כאשר מדובר בגוף ציבורי כמו רשות מקומית, חברה ציבורית או תאגיד, ואת זה מומלץ לתת לגוף חיצוני שאינו תלוי ואינו מקושר אליכם כדי לשמור על בדיקה ללא הטיה. משרד סמיר חסן ושות' – רואי חשבון ויועצים מציע לכם שירותי בדיקת דוחות למטרה זו כדי לוודא שהביקורת נקייה מפניות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here