המדריך המלא למיסוי – כל מה שאתם צריכים לדעת

0
267
קרדיט pixabay

כל אזרח בוגר ועובד במדינת ישראל מחויב בתשלום מיסים למדינה. יחד עם זאת, לכל אזרח יש את המקרה הפרטני שלו, בהתאם לתחום העיסוק, למצב המשפחתי ולצרכיו האישיים. מה שאומר שאתם רוצים לדעת בדיוק מה הן החובות שלכם ומה הן הזכויות שלכם בכל מה שנוגע לתשלום מיסים, לפני שאתם עושים שינויים מהותיים בתשלומים שלכם. בדיוק מהסיבה הזו, אנשי הצוות המקצועיים של משרד רואי החשבון מור, יצרו לכם מדריך קצר עם כל המידע שאתם צריכים לקבל על עולם המיסוי.

הקמת חברה – היא הצעד הכי חשוב בחיי העסק שלכם

אנשי עסקים, בעלי חברות או יזמים צעירים מחויבים לעבור תהליך של פתיחת חברה בע״מ או עסק קטן על מנת לתעד את כלל העסקאות שהחברה מבצעת לאורך חיה. מה שאומר, שאתם לא יכולים להתחיל לקבל לקוחות או לקיים את שגרת החיים של העסק שלכם, מבלי שיש לכם רישום מסודר של החברה ומבלי שיש לכם את רואה החשבון שדואג לתכנן את תשלומי המיסים של החברה שלכם.

טיפול בהחזרי המס שלכם

אצל אנשים פרטיים המועסקים בחברות וארגונים, תשלומי המיסוי למדינה מועברים ישירות על ידי המעסיק כחלק מתלוש השכר החודשי של העובד. כתוצאה מכך יכולים להיווצר לאורך השנים פערים בתשלומים בין מעסיקים או בעקבות שינוי בתנאים האישיים. וזו היא ההזדמנות שלכם להגיש בקשת החזר מס הכנסה לשכירים, ולבדוק האם אתם זכאים לקבל כספים מהמדינה על תשלומים עודפים.

התמודדות עם מיסוי בתור עצמאיים

בתור עצמאיים, העסק שלכם הוא אתם. השירותים שאתם מספקים הם מוגבלים בהיקפים ואת המיסוי שלכם צריך לתכנן על בסיס תוכנית שנתית מתוך הידע והניסיון של רואה חשבון לעוסק פטור. בעיקר בגלל שאתם רוצים להצליח לשמור על ההכנסות שלכם ולמנוע מצב של תשלומי יתר. בעסק קטן כל שקל חיוני לפיתוח העסקי שלכם, ואתם יכולים להצליח לשמור על תוכנית מיסוי הולמת את החוק, כאשר אתם בוחרים לעבוד עם אנשי מקצוע מומחים ומנוסים.

אנשי הצוות המקצועיים של משרד רואי החשבון מור, לומדים מה הם הצרכים האישיים שלכם, מה הוא המצב המשפחתי והעסקי שלכם ומה הן דרישות החוק. וכך הם יכולים לסייע לכם לבנות את תוכנית תשלומי המיסוי הנחוצה לכם, לאורך שנים ארוכות, בצורה היעילה והאפקטיבית ביותר. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה, פנו לטלפון מספר 052-5554886.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here