מערכת חתימה דיגיטלית – קדמה למעסיק

0
613
קרדיט: Freepik.com

מי לא חותם היום כמעט על בסיס יומיומי ויותר מכך על מסכים או פלטפורמות דיגיטליות אחרות? העולם שלנו משתנה מאוד מיום ליום ואנחנו עדים לכך שהרבה דברים שהיו נראים לנו אך לפני שנים לא רבות כחלום שלא יתגשם לעולם, קורמים עור וגידים והופכים למציאות חדשה, חיה ובועטת.

המערכות המאפשרות חתימות דיגיטליות הן לא סתם מערכות פשוטות. מדובר בתוכנות מורכבות ומקצועיות הדורשות הכנה של אנשי הייטק המכירים היטב את התחום.

החתימה הדיגיטלית באמצעות מערכת חתימה דיגיטלית, אמורה להיות חתימה מאובטחת ובלתי ניתנת לזיוף מצד אחד אך גם גמישה וקלה לשימוש.

את זה מכינים אנשי המקצוע עבור בתי העסק השונים והודות לכך הם נהנים משימוש נוח ויעיל במערכות המתקדמות.

 101 דיגיטלי חוסך לכם זמן

כל עובד מכיר את טופס 101. שמכונה כרטיס עובד וכל עובד אמור למלא כרטיס כזה בכל תחילת שנת מס. הטופס הזה מכיל את כל הפרטים על העובד והוא מיועד גם לצורך בקשה להקלה בתשלומי המס ותיאום מס. הטופס במקור הוא טופס פיזי, המודפס על דף ואותו ממלא העובד באופן ידני ומעביר לידי הגורמים במע"מ. אך עם ההתקדמות המואצת בכל התחומים של הדיגיטל והטפסים החכמים, הרי שגם טופס 101 הפך להיות טופס 101 דיגיטלי.

כך למעשה יכולים כל הצדדים ליהנות מהתנהלות הרבה יותר קלילה, הרבה יותר מהירה וגם הרבה יותר נקייה. בלי כל הניירת בלי כל הזמן המחייב את ההגעה אל משרדי מע"מ וההמתנה בתור וכל מה שכרוך בכך. הטופס המקוון עושה את דרכו אל היעד באמצעים דיגיטליים פשוטים והנושא מטופל בידי אנשי מע"מ בלי כל הפרוצדורה המורכבת מסביב.

חתימה דיגיטלית על מסמכים לראש שקט

כמה היה עלינו להתייגע בעבר לצורך חתימה אותנטית. החתימה האותנטית דרשה הגעה למקומות מרוחקים, לעיתים אפילו מחוץ לעיר רק על מנת לבצע את החתימה.

היום הדבר הרבה יותר פשוט. אנחנו יכולים לחתום חתימה דיגיטלית על מסמכים ואף לשגר אותה באמצעות הדואר האלקטרוני כך שזה חוסך לנו הרבה זמן וגם הרבה משאבים. החתימה הדיגיטלית היא חתימה אמינה לכל דבר, ממש כמו החתימה המקורית ואין כל סיבה לטרוח לצורך משהו אחר.

אי פורמס עם כל הפתרונות הדיגיטליים

לכל מה שקשור לפלטפורמות הדיגיטליות, יש כתובת שאליה יכולים לפנות על מנת לקבל מענה מקצועי. חשוב לוודא כי מדובר באנשי מקצוע שיש להם את הניסיון הנדרש והם אכן מסוגלים לתת את המענה הנדרש בהתאם להתנהלות הספציפית של בית העסק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here