התנהלות נכונה ואיכותית

0
340
קרדיט: Freepik,com

בכל פתיחת עסק ישנם מספר דגשים חשובים אשר הינם קריטיים לשם הישרדותו של העסק תחילה ולאחר מכן להתנהלות נכונה ומדויקת של העסק. כמו כן בהתחלה אתם צריכים להבין עם עצמכם מה אתם מוכרים, איזה שירותים אתם נותנים ועל איזה צורך אתם עונים, ברגע שתצליח לענות על שאלות אלו באופן מדויק תוכלו להבין יותר טוב מה אתם רוצים מעצמכם. כמו כן חשוב להבין שאין קיצורי דרך בפתיחת עסק שכן, בעלי עסקים רבים קורסים בגלל שהם מחפשים לדלג על שלבים או להשקיע פחות מחשבה בשלב מסוים ואין זה נכון כי זה יכול לפגוע בעתיד בעסק שלכם. בנוסף הקפידו להבין בדיוק מהן העלויות, מהם הדברים שאתם צריכים לדעת, איזה סוג עסק זה, עוסק פטור, מורשה, חברה בע"מ ועוד, וזאת על מנת להתנהל בצורה טובה יותר. לשם כך תוכלו לפנות ל YPAY ולקבל את כל מה שאתם צריכים בשביל להתנהל נכון מבחינה כלכלית בעסק שלכם, בין אם זה ניהול חשבוניות, ניהול משכורות, ניהול הוצאות, ועוד. חברתנו מאמינה באמינות, שקיפות, יושרה ואחריות. הכלים שלנו עזרו לאלפי עסקים וחברות לעמוד על הרגליים ולהצליח יותר ממה שהם הצליחו קודם.

 

להתנהל באופן חכם

אחד הדברים החשובים בפתיחת עסק או עצמאי זה במידה והכנסות שלכם אינם עולות על 100 אלף ₪ זה פתיחת תיק עוסק פטור אשר באמצעותו תוכלו לקבל את ההטבות השונות ואת הפטור ממע"מ, בנוסף לכך על העוסק הפטור לא להעסיק יותר מ2 עובדים שכן אם הוא חורג באחד מהקריטריונים האלו הוא חייב לשנות את הסיווג שלו לעוסק מורשה. כמו כן הסכום מתייחס נטו לסך ההכנסות בלי קשר להוצאות. כמו כן העוסק הפטור איננו צריך לדווח על הכנסותיו כל כמה חודשים אלא פעם בשנה לשלוח דו"ח אודות ההכנסות שלו.

 

לעבוד בצורה מושלמת ומקצועית

אין זה משנה אם פתחתם עוסק פטור או עוסק מורשה, אתם תהיו חייבים להתנהל נכון מבחינה כלכלית ומבחינה ניהולית על מנת למנף את עצמכם, וכן אין זה משנה אם אתם עובדים באופן עצמאי או עם עובדים אתם תהיו חייבים לפקח על ההוצאות שלכם ועל תזרים המזומנים שלכם. לשם כך בדיוק כמה YPAY אשר הינה מעניקה לבעלי עסקים כלים ממשים לניהול העסק ולגרום לבעלי העסקים להתנהל בצורה חכמה ונכונה יותר. לפרטים נוספים צרו קשר באימייל שלנו: service@ypay.co.il ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here