לימודי ראיית חשבון

0
1540
לימודי ראיית חשבון

אם אתם מבינים גדולים בעולם הפיננסי ורוצים להתעמק קצת יותר לימודי ראיית חשבון ילמדו ויתנו לכם את כל הכלים שתצטרכו כדי לשרוד בעולם הכלכלי. למידע נוסף הקליקו, היכנסו והתרשמו כבר עכשיו!

רואה חשבון לא מה שחשבתם:

הדימוי היבשושי הקיים לרואה החשבון אינו נכון ואף לא מדויק. מדובר אכן במקצוע בו דרוש ראש ריאלי ואינו מתאים כל כך לבעלי חשיבה הומאנית יותר. תפקידו כולל תחומי עניין רבים כגון: משפטים, מנהל עסקים, כלכלה ועוד.

הלימודים יכולים להיות משולבים במגוון מסלולי התמחות. ישנן מכללות רבות המציעות לימודי חשבונאות. מומלץ להשוות ולראות האם מסלול הלימודים, צוות המורים, ומוסד הלימודים אכן מתאימים ליכולות ולרצונות שלכם.

רואה חשבון הוא זה שמנהל ומתעד בצורה מסודרת כל פעילות פיננסית של אדם עצמאי או של עסק. רואה חשבון מנתח, מתעד, עוקב ומפרש את כל המידע הפיננסי של החברה שחשוב לקבלת החלטות ולהמשך דרכו של בית העסק. ארגון נכון מביא להצלחת העסק והפוך לכן חשוב שהנתונים יהיו מסודרים ומדויקים.

אוהבים לעשות ניתוח אנליטיים לדו"חות כספיים? מבינים בעולם הכלכלה ויודעים מה לעשות עם הכסף? לימודי ראיית חשבון הוא המקצוע שידבר אליכם. לעוד מידע על הלימודים ומקומות ללמוד בהם,  מלאו פרטיכם באתר!

מה חשוב לבדוק לפני שנרשמים ללימודי ראיית חשבון?

חשוב לבדוק איפה בדיוק תלכו ללמוד ומהי יוקרת המכללה או האוניברסיטה שבה תלמדו. חשוב לבדוק מי הוא צוות ההוראה בלימודים אלו, צוות טוב מוביל אתכם להצלחה בטוחה. חשוב לוודא כי תכנית הלמודים הינה מעודכנת וערה לשינויים והחידושים בעולם החשבונאות. המטרה העיקרית בלמודים אלו היא לקבל את הידע הדרוש בתחום החשבונאות בכדי לעבוד את בחינות ההסמכה של המועצה לראיית חשבון.

למה דווקא ראיית חשבון?

כאשר אתם מנהלים עסק משלכם חשוב שתבינו ותדעו אך מנהלים עסק, מתי צריך לבצע פעילות מתקנת ואיפה ואת כל המידע הדרוש תוכלו להמציא אם תתעדו ותנהלו את העסק בצורה מסודרת ונכונה. רואה חשבון ידאג לעשות את המלאכה עבורכם וישמור על האינטרסים של החברה כעל שלו.

אין ספק שכיום בעולם המודרני ראיית חשבון הוא מקצוע מעניין ובעל ביקוש רב הנותן ללומדיו שקט נפשי, יציבות ותעסוקה יציבה. מי שילמד את התחום יוכל להשתלב במקומות עבודה רבים ומגוונים. מי שבוחר מסלול זה חיי ללמוד ארבע שנים, לעשות שנתיים סטאז' ולעבור את בחינות ההסמכה של לשכת רואי החשבון.

לימודי ראיית חשבון לבעלי תואר אקדמי

גם אם רכשתם תואר ראשון במקצוע אשר אין קשר ישיר בינו ובין ראיית חשבון, עצם היותכם בעלי תואר ראשון יאפשר לכם לקצר את משך הזמן עד לרכישת תעודה במקצוע ראיית חשבון. קחו זאת בחשבון כאשר אתם מבררים אפשרויות לימוד בתחום זה.

לא כל בוגרי תואר ראשון יפיקו את אותה תועלת וייהנו מאותן הקלות במסגרת לימודי ראיית חשבון לבעלי תואר אקדמי : מי מהם שהם בוגרי תואר ראשון בכלכלה, לדוגמה, ייהנו מפטור מקורסים רבים ובהם: יסודות מימון ויסודות חשבונאות, אבל מי מהם שהם בוגרי חוגים במדעי הרוח או החברה יזכו לפטור ממספר זעום של קורסים. מומלץ לברר זאת מבעוד מועד.

בעלי תואר ראשון מגיעים ללימודי ראיית חשבון כשהם מכירים את מבנה הלימודים האקדמיים, את הדרישות השונות והם סיגלו לעצמם הרגלי למידה ומשמעת למידה העשויים לסייע להם בלימודי ראיית חשבון. הם מכירים את עצמם כתלמידים, יודעים מתי הם ערניים חדים, מרוכזים וקשובים יותר ומתי הם תשושים ועייפים.

למי זה כדאי?

התחום יכול להתאים למי שיש בידו תואר ראשון בתחום הפיננסים, אך לא ממש מצא תעסוקה. הביקוש לרואי חשבון מקצועיים ואיכותיים הוא גבוה. לא קיימים בשוק כל כך הרבה רואי חשבון, ולכן עניין הסבת בתחום ראיית חשבון לבעלי תואר ראשון – הינו רעיון משתלם עד מאוד.

בנוסף, ניתן גם לבעלי תואר ראשון לאו דווקא מתחום מדעי החברה, אך יש לקחת בחשבון שיהיו יותר קורסי השלמה לקראת תואר בראיית חשבון. מסלול הסבת התואר מאפשר קיצור דרך מסוים בלימודי ראיית חשבון, ומאפשר כניסה לעולם מבוקש מאוד, אשר מחפש אחר רואי חשבון איכותיים.

מבינים בתחום הכלכלי? יודעים לנהל ולהתנהל בצורה נכונה מבחינה פיננסית? לימודי ראיית חשבון הינו המקצוע עבורכם כדי להתפתח הלאה. לפרטים נוספים שמסקרן אתכם לדעת בתחום גלשו לאתר!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here