כיצד לייעל את העסק? כל הפרטים בכתבה הבאה

0
1101
כיצד לייעל את העסק? כל הפרטים בכתבה הבאה
קרדיט FREEPIK

בעלי עסקים רבים בין אם מדובר בחנות לכלי בית, מסגרייה או מסעדה, נתקלים בקשיים כלכליים כאלה ואחרים. הסיבות לקיומם של קשיים אלה הינם שונות מעסק אחד לאחר, ולעיתים קשה לזהותם. בכתבה הבאה ניתן טיפים וכלים לייעול עסקים שונים באשר הם, בין אם הם נמצאים בקושי כלכלי או לא.

כל עסק באשר הוא, בין אם הוא מצוי בקושי כלכלי או שמא הוא מתפקד מצוין מבחינה כלכלית, יכול לשפר את ההכנסות והרווחים שלו, להלן טיפים לשיפור וייעול העסק.

טיפים לייעול העסק:

תנו חשיבות רבה יותר לעניין השירות- גם אם רוב הלקוחות של העסק שלכם הינם לקוחות מרוצים, עדיין מומלץ ורצוי לתת דגש רב יותר ונוסף לעניין שביעות רצון הלקוחות.  סביר להניח כי לקוח מרוצה יחזור לעסק בשנית ואף יביא עמו לקוחות נוספים. ישנם דרכים רבות לחזק את שביעות רצון הלקוחות, כך למשל רצוי כי מסעדה תשלח הודעת SMS ללקוחותיה בסיום הארוחה הכוללת פניית תודה וסקר לשביעות רצון למען שיפור השירות.

הציעו מוצרים משלימים- דרך טובה ויעילה להגדיל מכירות בבית העסק היא באמצעות הצעת מוצרים נלווים. כך למשל ניתן להמליץ על חולצה אשר תואמת את המכנסיים בחנות הבגדים, על יין טוב שמשתלב נהדר עם המנה שהוזמנה במסעדה וכדומה.

היו עם יד על הדופק בכל הנוגע לעליית המחירים ומוצרי הגלם בעסק שלכם- עליית מוצרים וחומרי גלם עשויים לגרום להפסדים של בעל העסק, או חוסר רווחיות, על כן חשוב לעקוב על מחרי המוצרים וחומרי הגלם אותם אתם מספקים.  במידה וישנה עלייה חדה במוצר כלשהו עליכם לתמחירו מחדש ללקוח, או להפסיק את מכירתו.

תמיד רצוי ומומלץ לפנות לייעוץ מקצועי- באופן כללי תמיד מומלץ ורצוי להתייעץ עם איש מקצוע כאשר אנו חווים קושי מסוים בחיינו. ייעוץ פיננסי לעסקים מקצועי ואיכותי יכול לסייע רבות ואף להציל את בית העסק שלכם.

 

מחפשים יועץ פיננסי לעסקים?

משרדו של צביקה סגל- ייעוץ כלכלי והנהלת חשבונות, הינו  משרד רואי חשבון בחיפה בעל ניסיון רב שנים, המספק שירות מקצועי ואיכותי בכל הנוגע לייעוץ פיננסי עסקי, ושירותי ראית חשבון. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר  http://zvikasegal.co.il/ .

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here