קורס הנהלת חשבונות מזורז

0
1380
קורס הנהלת חשבונות מזורז

רוצים להצטרף לעולם החשבונאות? רוצים לעשות את זה זריז? כאן הכתובת. מלאו את הטופס שלנו וקבלו המלצות. אנחנו מציעים לכם מחירים נוחים, ייעוץ בשיחת טלפון והמון הטבות.

התהפוכות הרבות שעובר העולם הפיננסי מעלה באופן עקבי את הצורך במנהלי חשבונות בעולם העסקי, מה גם שחובתו של כל ארגון עסקי שהוא, להשתמש בשירותי מנהל חשבונות.עבודתו של מנהל חשבונות כוללת רישום ופיקוח על הפעולות הכספיות המתנהלות בעסק ואשר בעצם מהוות את המחזור העסקי – פיננסי של הארגון.

עקב הביקוש הרב, אנו מציעים קורס הנהלת חשבונות מזורז, אשר מקצר את משך הלימודים ומקרב אתכם מהר יותר להשתלבות מקצועית במשק.

מהירי החלטה? רוצים להגדיל את אפשרויות התעסוקה שלכם? פנו אלינו כבר עכשיו, מלאו את פרטיכם בטופס המצורף לקבלת הצעות לקורסים מובילים בכל בארץ.

קורס מקצועי נמצא בפיקוח משרד התמ"ת (תעשייה, מסחר ותעסוקה), ומקנה תעודת מקצוע המאושרת על ידי משרד זה.

מה ההבדל בין קורס רגיל לבין קורס הנהלת חשבונות מזורז?

ההבדל היחיד הוא בעצם במשך הלימודים. בעוד שקורס הנהלת חשבונות אורך כעשרה חודשים, בקורס המזורז מספר המפגשים השבועי גבוה יותר- כ- 3 פעמים בשבוע, ובאופן זה מתקצר זמן הלימודים משמעותית והוא עומד על חודשיים – שלושה בלבד. קורס זה מתאים למהירי החלטה, אשר מעוניינים להשתלב כמה שיותר מהר במקומות עבודה.

נושאי הקורס המזורז זהים לקורס הארוך יותר והם כוללים את עקרונות הרישום הכפול, חישובים מסחריים, חישובים ורישומים של מס ערך מוסף, התאמה של הכנסות והוצאות, חישובי מדד ומטבע חוץ, שחזור חשבוניות, הפרשי הצמדה, עריכת דו"ח מאזן ועוד.

תנאי קבלה:

דרישות הקבלה לקורס מזורז הן 12 שנות לימוד או 11 שנות לימוד ושנת ניסיון או לחילופין עמידה בבחינת כניסה במתמטיקה.

תעודת המקצוע מטעם התמ"ת הניתנת לבוגרי הקורס פותחת דלתות רבות בעולם העסקי.

הקפידו על תוכנית הלימודים ועל קיומו של קורס מעשי בתוך תוכנית הלימודים המוצעת לכם. זהו בעצם האימון הפרקטי שלכם בחשבונאות פיננסית, ובעתיד יקנה לכם את האפשרות להשתלב בקלות בשוק העבודה במגוון תחומים מאתגרים.

מעוניינים בקורס מזורז? הזדרזו והבטיחו לעצמכם מקום כבר בקורס הבא. הזדרזו ומלאו פרטיכם עכשיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here