לימודי הנהלת חשבונות מעשית

0
1349
לימודי הנהלת חשבונות מעשית

העולם העסקי מחכה לכם! הצטרפו ללימודי הנהלת חשבונות עכשיו! מלאו את הפרטים וקבלו מגוון הצעות.

על כל מי שעתיד לעסוק במקצועות החשבונאות למיניהם נדרשת בראש ובראשונה הבנה של הנהלת חשבונות מעשית. הביקוש למנהלי חשבונות רק גדל, ויחד איתו גדל הביקוש למנהלי חשבונות שעברו

הכשרה מעשית.

הצטרפו עוד היום להכשרה מעשית בהנהלת חשבונות! הטופס המקוון מולכם! מלאו את הפרטים עכשיו ותוכלו לשמוע על מסלולי הלימוד הטובים ביותר עבורכם.

בעידן המודרני בו יש שינויים דרסטיים בתחום הפיננסי, נדרשת מאד עבודתם של מנהלי החשבונות אשר באים עם הכשרה וידע מקצועי ומעל הכל, כאלה שעברו הכשרה מעשית בתחום.

קורס הנהלת חשבונות מעשית, מקנה את הידע והכלים הנדרשים לניהול חשבונאי – פיננסי מוצלח ותקין.

על הלימודים:

הלימודים הם מגוונים ומעשירים, מכילים בתוכם תכנים כגון: עקרונות החשבונאות, תורת הסחר, הנהלת חשבונות, שוק ההון וחוקי המיסוי בישראל, המערכת הכלכלית בישראל וכמובן לימוד המערכת הממוחשבת. מערכת זו היא לימוד של התוכנות הנחשבות ביותר והנחשקות ביותר בשוק העבודה כמו למשל תוכנת חשבשבת, מיכפל, PRIORITY ו SAP BUSINESS ONE.

תקופת הלימודים:

משך הלימודים הוא בין שבעה לעשרה חודשים, כשני מפגשים בשבוע, כל מפגש אורך כשלוש שעות.

בתום הקורס ניתנת תעודה המוכרת ע"י משרד התמ"ת.

תנאי קבלה ללימודים:

דרישות הקבלה הינן 12 שנות לימוד או לחילופין 11 שנות לימוד ועמידה בבחינת הכניסה במתמטיקה.

מעשי זה באמת מעשי?

ככל שרוכש התלמיד מיומנויות מעשיות, כך הביקוש לו בשוק העבודה יהיה רב יותר. התוכנית המעשית היא בעצם הפרקטיקה של כל חומר הלימוד התיאורטי והיא מעצימה את המיומנויות המקצועיות של התלמיד בקורס. הנהלת חשבונות מעשית היא דלת הכניסה שלך לעולם רחב יותר של תאגידים, רשויות ומוסדות, או כל גוף אחר.

בעלי חשיבה מעשית? היכנסו כבר עכשיו ומלאו את פרטיכם לקבלת המלצות והפניות לקורסים מומלצים. השירות ניתן לכם ללא כל התחייבות ובשיחת טלפון אחת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here