להתנהל נכון פיננסית

0
577
קרדיט: Pixabay.com

רואה חשבון בצפון הינו תפקיד חשוב מאין כמוהו שכן חשוב לבחור ברואה חשבון אשר יודע לבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר, היסודית  ביותר וכן המדויקת ביותר. תפקידו של הרואה החשבון מתייחס לעניינים הפיננסים של החברה המקום שהוא מועסק והוא למעשה אחראי על משכורות, תזרימי מזומנים ועוד, חשוב בבחירת רואה חשבון בצפון שנבחר את רואה החשבון המיומן ביותר תוך הקפדה על מוניטין בתחום וכן גם על ניסיון שיש לרואה החשבון על מנת שיעניק לנו שירות אמין ויסודי. כמו כן רואה החשבון ינהל התאמות מס, יוודא שהכל בעסק מתנהל כשורה וכן ידאג לוודא היכן בעסק ישנם יותר הוצאות ואיפה למעשה אפשר לחסוך. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיהם של משרד פייג-ויסקוס אשר הינו משרד רואי חשבון בעל ניסיון ומוניטין מרשימים בתחום. המשרד מונה כשני סניפים האחד בקרית ביאליק והשני בכרמיאל. כמו כן במשרד ישנו צוות של כ15 עובדים איכותיים ומיומנים שיעניקו לכם שירות יוצא דופן תוך הקפדה על מקצועיות ועל תודעת שירות מדהימה. בנוסף החברה מספקת שירותי ייעוץ כלכלי, ניהול חשבונות וחשבי שכר. התמחות המשרד היא במיסוי מקרקעין ומיסוי לחברות ועצמאים.

להינות מההטבות השונות

רישום כעוסק פטור הינו רישום אשר מתאים לבעלי עסק שמחזור ההכנסות השנתי שלהם אינו יותר מ102.292 ₪ בשנה. על מנת להירשם בעוסק פטור ישנו צורך ברואה חשבון אשר ינהל עבורכם את הבירוקרטיה השונה ולמעשה ינהל עבורכם את התיק שלכם, ויסביר לכם את אופן ההליך מהם הדברים החשובים שאתם צריכים לדעת, מה הרישום מקנה לכם, אלו זכויות יש לכם וכן דגשים חשובים אשר יעזרו לכם להפוך לעוסק פטור במהירות וביעילות.

להקפיד על כל הדברים

פתיחת עסק חדש הינה דבר אשר קורה המון במדינת ישראל שכן ישנם המוני עסקים אשר נפתחים מדי שנה אך מרביתם נסגרים בשל חוסר ידע להתנהל נכון, בשביל להתנהל נכון כשפותחים עסק ישנו צורך ברואה חשבון מוסמך אשר יסביר לכם בדיוק מאילו טעויות להימנע מהם הדברים אשר יכולים להוות בעיה עבורכם, וכן מאילו דברים עליכם להיזהר בפתיחת עסק, כמו כן רואה החשבון ידריך אתכם ויסביר לכם את ההתנהלות הפיננסית שצריכה להיות לכם בפתיחת עסק ואיך עושים זאת נכון. לשם כך תוכלו לפנות ל פייג-ויסקוס משרד רואה חשבון אשר נותן את שירותיו לעסקים, לחברות, ויחידים תוך תודעת שירות מדהימה ואיכות מקצועית יוצאת דופן. בנוסף המשרד נותן את שירותיו בתחום ראיית חשבון, ייעוץ כלכלי, ניהול חשבונות וחישובי שכר תוך הקפדה על הצוות המקצועי ביותר לשם כך. לפרטים נוספים צרו קשר

במספר הטלפון שלנו: 052-6565666 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here