הנהלת חשבונות ברחובות

0
1281
הנהלת חשבונות ברחובות

מחפשים ללמוד מקצוע מעניין ומרתק ולהשתלב מיד בסיום הלימודים בשוק העבודה? יש לנו הצעה שלא תוכלו לסרב לה – לימודי הנהלת חשבונות ברחובות המקום המתאים עבורכם, לקבלת מידע נוסף והצעות מחיר צרו עימנו קשר באתר ברגע זה!

אם גם אתם מחפשים מקצוע מוביל שיאפשר לכם להתקדם במהירות מבחינה מקצועית בואו והצטרפו כבר בסמסטר הקרוב לאלפי סטודנטים מרוצים הלומדים קורס הנהלת חשבונות ברחובות.

אם אתם מתעניינים בכספים ובחשבונאות בואו לשלב בין עניין למקצוע לחיים. השאירו עוד היום פרטים אישיים בטופס המקוון באתר שלנו ונחזור אליכם עם הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה!

תכנית הלימודים:

תכנית הלימודים כוללת מגוון קורסים תיאורטיים שמטרתם להכיר לסטודנט את תחום החשבונאות כמו מושגי יסוד בכלכלה, כיצד מנהלים חשבונות, איך כותבים דו"חות פיננסים, ועבודה מול תוכנות ממוחשבות כמו חשבשבת על מנת לצבור ידע מעשי בתחום.

הקורס מתנהל לרוב במתכונת של שיעורים פרונטאליים מרוכזים פעמיים בשבוע בערב או בבוקר בהתאם להעדפת התלמיד ולאילוציו. בקורס ניתן להגיע לשיעורי תרגול ותגבור בהתאם לרמה הכללית בשיעורים ולקושי הפרטני של כל תלמיד ותלמיד.

נושאי הלימוד בקורס:

במהלך לימודי קורס הנהלת חשבונות 1 2 תלמדו קורסים מגוונים בתחום החשבונאות הכוללים מידע על חשבונאות פיננסית, שעורים על תורת המסחר והמשק כמו לדוגמא מידע על מערכת המיסים בארץ וקורסים בנושא חישובים מסחריים כמו חישובי ריבית והצמדה. בנוסף ללימודים התיאורטיים תצטרכו להגיש פרויקט גמר מעשי.

אפשרויות תעסוקה:

בסיום הלימודים במידה ועמדתם בכל המטלות והמבחנים תוכלו להשתלב במגוון מקומות עבודה כמו מפעלים, ארגונים פרטיים, משרדי הנהלת חשבונות ועוד.

תנאי הקבלה:

על מנת להתקבל ללימודים אין צורך במבחן פסיכומטרי או בציונים גבוהים בבגרות. יש צורך בתעודה של 12 שנות לימוד או תעודה של 11 שנות לימוד ומבחן כניסה במתמטיקה. כמו כן, כל המועמדים יעברו ראיון אישי.

הצטרפו גם אתם לטובים ביותר בתחום. לקבלת פרטים נוספים והצעות מחיר משתלמות ממיטב בתי הספר להנהלת חשבונות ברחבי הארץ השאירו פרטים אישיים בטופס המקוון באתר ונחזור אליכם בהקדם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here